Bad Moon Rising
S2, E3: Elena, Damon and Alaric go to Duke University to find Isobel's research into the paranormal and look for clues to the mystery surrounding the Lockwood family; Stefan faces a new danger in the woods; Tyler makes a shocking discovery about Mason.