Barbie Dream Squad Barbie & Barbie Slime Attack!
S1, E1: Introducing the Dream Squad: Barbie, Barbie, Stacie, Skipper and Chelsea. After a magic music box shows a projection of the Extra Mini Minis stuck in slime on their way to a concert, the Dream Squad find a way to save them.