Black Widows: Wh*res & Hustlers Barbiturates
S1, E3: Maru and Mica are tired after multiple humiliating failures, so they decide to train two younger girls to charm Romero; Mica breaks into the gated community again to steal tranquillisers from Maru's neighbours.