Bibi & Tina Bibi Goes Whole Hog
S1, E4: Count Falko decides to hunt the wild boars, which repeatedly cause chaos; Alex, Bibi and Tina absolutely want to prevent this from happening; but when Chico takes the count's side, they are shocked.