Blue Angel/Marked Man
S10 E8: Chloe's goodness is draining the Anti-Fairy World Wand, so Foop disguises himself as a girl to try and break Chloe. Timmy takes Chloe to meet Mark Chang to prove to her that aliens really do exist.