Strange Creatures Camouflage and Colouration
S2, E6: Hiding in plain sight helps many insect, fish, and amphibian species survive. Learn the ins and outs of an array of animal invisibility techniques, such as warning and disruptive colouration, mimicry, and active camouflage.