Car Sharks
S1, E1: Tow truck drivers hunt for illegally parked cars in Las Vegas; a driver gambles and accepts payment in casino chips; an urgent tow is needed at a drive-through wedding chapel; a big rig tow leads to a tense stand-off; a tow truck driver is attacked.