Celebrity Hunted: Italy
S2 E1: The escape begins in Venice; while Diletta Leotta tries to blend in with the crowd, Achille Lauro and Boss Doms prefer a romantic disguise; meanwhile, Elodie and Myss Keta show that, for them, escaping is a vocation.