Chinatown & British Ale
S1, E5: Tamee heads to LA's Chinatown to serve up apothecary style cocktails at "General Lee's"; then it's off to Van Nuys for some beer, darts and bagpipes at the craft brewery "Macleod Ale Brewing Company."