America's Hidden Stories CIA Cyber Attack
S1, E5: In 1982, satellites detect a massive explosion in the Siberian wilderness. New evidence reveals this may have been a CIA operation, utilising the newly emerging field of computer viruses to get revenge on the Soviet Union.