Clark Atlanta University
S1, E2: After a rollercoaster of a year and as light finally begins peeking through the clouds, Rap Life Live returns—this time in Atlanta. The second instalment heads to Clark Atlanta University, an HBCU with a long-standing tradition of scholarship, service and community engagement. We look to celebrate both the hope that the city and state gave many of us at the ballot box and elsewhere and the legacy of the campus through interviews with students and with Mayor Keisha Lance Bottoms as well as special performances from Saweetie, Lil Durk and Moneybagg Yo.