Clark Laser/Married to the Mom
S10 E9: When Timmy and Chloe save Dark Laser's beloved pet Flipsie, Dark Laser becomes bound to them as their bodyguard; Timmy and Chloe wish up a girlfriend for Mr Crocker to get him off their backs.