Nature Boom Time Coastal Redwoods vs. Giant Sequoias
S1, E3: In this episode of Nature Boom Time, Charlie has a hard time figuring out which is larger: a coastal redwood or giant sequoia. Explore with him to learn about the biggest tress in the world and what makes them different from each other.