Connecticut
S1, E4: Explore the safe harbours, extraordinary buildings and rich maritime history of Connecticut, the home state of Mark Twain, PT Barnum and Katherine Hepburn. Also featured are the exclusive Gold Coast, the Thimble Islands and the historic cities.