Deadly 60 Costa Rica, Pt. 2
S2, E5: Steve gets strangled by a giant boa, is struck dumb by the strike speed of a viper and plays hide and seek with a deadly bushmaster. He also gets hands-on with poisonous frog and nearly gets a nip from a blood-sucking vampire.