Enchantimals: City Tails Main Street Danessa & Sprint's Twinkle Sniffs!
S1, E3: Danessa and Sprint have a bad case of the Twinkle Sniffs and it's time to get a check up at the doctor's office, if Danessa and Sprint can face their fear, that is.