Dino Rescue: Pups And The Lost Dino Eggs
S7 E6: When a lost world of dinosaurs is discovered, Mayor Humdinger wants to take dino eggs back to Foggy Bottom. Along the way, a baby Brachiosaurus ends up in dino-sized trouble.