Dogwalker
S5 E3: Ray helps clean up Natalie's mess, but struggles to reconnect with his family; Conor gets a visit from Terry at military school; Bunchy gets an opportunity of a lifetime; a visit from Frank threatens to reel Mickey back into a life of violence.