Donald The Normal
S2 E4: A recovered Daniel explores Atlanta and enjoys a taste of big-city anonymity, while Amantha starts packing up her apartment. Tawney grows frustrated with Ted, Jr.s ever-shifting moods, forcing him to seek understanding from an unexpected quarter.