Playdate With Winnie the Pooh Eeyore and the Paint Set
S1, E6: Pooh Bear brings a paint set to his playdate with Eeyore; Eeyore finds a butterfly he wants to paint but doesn't have the right colours, so Pooh Bear teaches him how to mix colours.