Energy: Forms and Conversion for Use
S1, E2: Energy is a fundamental part of our universe; Professor Wysession introduces the many forms energy takes, including potential, kinetic, mechanical and thermal energy; he explains how energy is measured to make one more fluent in energy-speak.