The Village Episode 10
S1, E10: An unexpected event brings Katie, Sarah and Nick back into each other's orbits; Patricia deals with her diagnosis, which leads to a chance at reconnection for Ron; Enzo enlists Gabe to pull off a grand gesture; Ben faces his future and his past.