S3 E2: Saga gets a new Danish colleague, Henrik Sabroe, and together they continue to investigate Helle Anker's murder. When another spectacular murder occurs, with the same attention to aesthetic details, suspicions are turned to a Danish blogger, Lise Friis Andersen. She has openly expressed her disgust with the two murder victims, but denies the allegations. Meanwhile, the hunt for Helle Anker's son, Morten, continues. He doesn't have an alibi and is avoiding the police. He doesn't do well without his medicine. Saga is shocked when she realizes that Hans, her boss, has been kidnapped. Saga drops the case and shifts her focus to finding him.