S1, E2: Chelsea and Lola cross the border into the supposed safety of Queensland while they try and work out a plan. But their movements are being tracked by Ray Stanton, the corrupt head of the task force set up to solve the bus stop shooting. (If only he can get to the two women before rookie detective Joshua Levine uncovers the truth). Meanwhile, Chelsea begins to suspect Lola is hiding a dark secret - but she has a secret of her own. Either way, Chelsea and Lola will have to quickly learn to rely on each other if they’re going to survive the growing number of people on their tail.