Star Episode 2
S3, E2: When Mateo pulls a shocking stunt to reveal Star's pregnancy, the social media trolls go wild; Simone faces a choice between her marriage and career; Carlotta and Cassie continue to battle it out; Derek returns home to find Miss Ruby in trouble.