Love Affair in the Afternoon Episode 3
S1, E3: Su-ah's husband, Yeong-jae, tries to get Ha-yun to work with him; Su-ah, interested in Ha-yun, goes to his studio to ask for a commission; Ji-eun can't stop thinking about Jeong-u, but she decides to give up when she finds out that he's married.