To Catch a Copper Episode 3
S1, E3: Avon and Somerset Police investigate serious allegations of sexual offences by fellow officers; a woman comes forward accusing a police constable of revenge porn offences; a new police officer accuses a fellow recruit of sexually assaulting her.