S1, E 3: Episode 3
As Lucas chases down his carjackers, he dogs Inkunzi for answers; Milla's research puts her on Lucas's tail; Lemmer is a few steps behind Inkunzi in a quest to track down Flea, while the PBI attempts to nab Flea for themselves.