S1 E3: Eun Jin meets Mi Kyung and gives her a bracelet. Eun Jin, who has been on edge, decides to tell Mi Kyung all of her problems. Meanwhile, Jae Hak goes through his car's black box for evidence on his car accident when he comes across Mi Kyung on the clip.