S1, E4: Li Yanzhu leaves the Crazy Tiger Team and moves into a new apartment at a different club, feeling downcast. Her father Li Ba supports her pursuit of dreams. Ke Siyi anxiously worries about preserving the Crazy Tiger Team, while Xu Nuo swiftly disbands the loss-making teams upon taking office, showing no mercy.