S1 E104: Yo Han is sure that Jung Bo is suffering from Fabry disease, and suggests to Si Young that she run an enzyme test; Si Young goes to Kyungwon Hospital again, but Jung Bo is nowhere to be found; Tae Kyung announces Si Young's comeback to the hospital.