SNOWF ALL Episode 5
S1, E5: Jin Jingxue feels deep disappointment when she discovers that Li Yingliang has been discharged from the hospital early and has been avoiding her. In an attempt to cheer her up, Situ Weilian works hard to bring a smile to her face, and the two bond, becoming close friends.