S1, E5: It tells the story of the cold company President Lu Chen Yang, who is a cruel revenge machine full of calculations to make his opponent pay the price. He finally meets his opponent, the daughter of a desperate rich family, Qianjin Bu Ran. When a hunter begins to fall in love with his prey, all the hatred in his heart turns soft.