S1, E5: Grandpa Xia visits the dessert shop to check on Tianyu's work and encounters Xin Xing once again. In their conversation, Xin Xing mistakenly assumes that Grandpa Xia is a poor elderly man unable to afford a meal. She warmly invites him to visit anytime, offering to treat him. Grandpa Xia is impressed by her kindness.