S4, E5: Having fallen out with Ben, Belle is determined to leave behind her complicated London life as she arrives in New York to work on her own movie. However, the film proves not to be quite what she had hoped, and she soon starts to miss Ben. Meanwhile, he has his hands full of the increasingly minx-like Poppy.