Call My Agent Berlin Episode 6
S1, E6: Emilia Schüle and Freddy Lau, two of the agency's biggest stars, are cast as a couple but won't stop fighting; Sascha and Konstantin head to set to fix the situation and find themselves in more than just professional trouble.