S1, E6: Chelsea and Lola are determined to stop running and face the enemy, once and for all. After a terrifying run-in with crime boss Anton Maric, they decide to face corrupt cop Ray Stanton. In a daring plan to bring their nightmare to an end, it seems the women have bitten off more than they can chew, but perhaps it is Ray that has underestimated them. Having seemingly escaped to fight another day, the girls opt to take a detour far from their troubles, but will trouble leave them alone?