The Village Episode 7
S1, E7: Ron and Patricia welcome two surprise house guests with familial problems; Enzo enlists Ben to help him find Gwendolina; Gabe finally faces his father when Ava's case gets messy; Katie and Sarah meet with a wealthy couple interested in adoption.