S2 E7: Ross joins a smuggling trip in the Scilly Isles in order to meet Mark Daniel, but in his absence George moves in on Elizabeth. Caroline convinces Dwight they must elope for a new life in Bath and Captain McNeil plans to ambush the smugglers on their return.