Explosion Disaster in Beirut
S2 E6: A massive blast and the resultant devastating shockwave left more than 200 dead, 600 wounded and 300,000 without homes on August 4, 2020, when a warehouse of ammonium nitrate exploded in the port of Beirut, Lebanon.