Lolla: The Story of Lollapalooza F*** THE MAN
S1, E1: Originally intended to be a farewell tour for Jane's Addiction, the Lollapalooza music festival of 1991 unintentionally sparks a cultural revolution and irreversibly transforms the music industry with its unique and legendary lineup.