Fairy Con/The Hungry Games
S10 E11: Mr Crocker creates Wonky Cosmo and Wanda clones to get into a Fairy Convention to steal all the fairies' magic; Timmy wishes Chloe could live out her favourite dystopian movie, but quickly regrets it when everyone is hungry.