Fairy-San Doesn't Get Angry
S1 E2: After being Azusa's pet for a while, Yoto invites Tsukiko out to work on their next move. At the special café Yoto picked, they discover Azuki Azusa working part time. Fleeing from the café they continue running into Azusa. Yoto uses this new personal information about Azusa to his advantage.