Family Vacation
S19 E11: The Chefs head to the Gulf of Mexico in Galveston Texas; Chef Shota Nakajima is here to present them with their next Quickfire Challenge: using the freshest gulf shellfish to create a seafood tower with one hot and one cold dish.