Felipe Reyes
S1, E6: Felipe Reyes: From his hometown Cordoba (Spain) to leading Real Madrid basketball as their captain, Felipe Reyes had the support of his brothers and an example to look up to. Working on his weak points he has become the top rebounder in the history of ACB league and la Copa del Rey.