Fomo
S1 E21: It's a month since Tara's injury and her plaster is due to come off but Tara seems much more focused on her new boyfriend, Christian, and organising the school formal. Sammy and Abigail decide take their relationship to the next level and Ethan is offered an early contract with the Company.