Community Foosball and Nocturnal Vigilantism
S3, E9: When Shirley (Yvette Nicole Brown) agrees to coach Jeff (Joel McHale) in foosball, they realize that she bullied him mercilessly when they were kids. And after she breaks Abed’s (Danny Pudi) limited edition Dark Knight DVD, Annie (Alison Brie) goes to great lengths to cover up her mistake.