Foxhead
S1 E8: Sensing something ominous afoot, Claude reconnects with his brother in Tennessee, while Holly, Ralph, Yunis, and Andy follow him in hopes of isolating the evil force and thwarting its next kill; a visiting family avoids a dangerous encounter.