Gay
S1 E2: Kim swears off men and takes up golf with Sharon. This leads Kath to suspect Kim is a lesbian. When Kath voices her theory to Kel, he reasons that homosexual activity isn't unusual or uncommon: after all he was in the navy for six years. Kath begins to question her relationship with Kel. Kim goes speed dating with Sharon, who meets fiddler Mark. None of the men are interested in Kim and she calls Brett to come rescue her.