SuperKitties Groggy Groundhogs; Go Birdy
S1, E5: The SuperKitties stop Lab Rat after she kicks all the groundhogs out of their special space; on Kittydale Day, Zsa-Zsa uses a spray to make everyone in Kittydale act like birds.